SanDisk, 1995’ten beri kullandığı logosunu değiştirdi




SanDisk, uzun yıllardır kullandığı logosunu değiştirerek markasını güncelledi. Firmanın yeni logosu, “tek bir veri noktası” veya “piksel”den ilham alınarak tasarlandı.

SanDisk, yeni logosunu kalın ve köşeli “slab serif” yazı tipinden esinlenerek oluşturduğunu açıkladı. Önceki logoda olduğu gibi, yeni logo da açık D harfini korurken, alt kısmı kesik olan piksel odaklı S harflerini barındırıyor.

Geçen sene NAND bellek birimini devralan Western Digital, sabit disk üretimi yapan ana şirketinden ayrılma planlarını açıkladı. İki şirketin web sitelerini ayırarak ayrıntıların düzenini tamamladı. WD, büyümekte zorlanan NAND bellek bölümünü ana şirketten ayırarak daha hızlı ve rekabetçi bir yapıya kavuşturmayı hedefliyor. Bu süreç, marka yeniden yapılanma sürecinin bir parçası olarak hayata geçirildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir